Jak nakupovat - průvodce nákupem v našem e-shopu krok za krokem1. Výběr zboží
Zboží ke koupi lze vybrat procházením jednotlivých kategorií a podkategorií e-shopu, nebo pomocí služby Vyhledávání. V podrobném popisu zboží naleznete i informaci o počtu kusů zboží v balení.
V e-shopu máme u některých položek uvedeno, že je zboží skladem a dostupnost je 10 pracovních dní. To znamená, že zboží máme na centrálním skladě Traper a že bude připraveno k expedici nejpozději do 14 dnů. V připadě, že máme u nějakého zboží napsáno "NA DOTAZ" znamená, že nám zavolejte nebo napište a my Vám zodpovíme na Váš dotaz.
2. Vyhledávání zboží
Ve vyhledávacím poli můžete napsat název zboží nebo část jeho názvu. Pro ty, kteří hledají v tištěném katalogu TRAPER a chtějí zjistit kolik dané zboží stojí a zadají do vyhledávacího pole katalogové číslo, tak mám pro Vás důležité upozornění - zadávejte kody podle katalogu bez nul na začátku. Při hledání katalogového čísla, které má méně než 3 znaky (např. 5, 36, atd...) je možné, že vyhledávací pole produkt nenalezlo a tak zkuste napsat část názvu zboží dle katalogu.
3. Košík
Celou dobu nákupu máte k dispozici „nákupní košík“, do kterého můžete vkládat zboží, které chcete koupit. Kliknutím na tlačítko "Koupit" u jednotlivého zboží nebo vkládáte vybrané zboží do nákupního košíku. V e-shopu na pravé straně nahoře se zobrazuje, kolik položek máte v košíku vloženo, popř. jejich celková cena. Klinutím na počet položek se dostanete do nákupního košíku, kde máte zboží možnost protřídit a objednat.
4. Objednávka zboží
Objednávka zboží se skládá z několika kroků: 1. Košík, 2. Dodací údaje, 3. Kontrola dat a potvrzení objednávky , 4. Objednávka přijata. Mezi jednotlivými kroky se přechází kliknutím na tlačítko "Objednat" v dolní části zobrazovaných informací. V části Dodací údaje je nutno vybrat Způsob dodání a vyplnit Dodací údaje, které jsou označeny hvězdičkou. Kliknutím na tlačítko "Dokončit objednávku" je objednávka zboží odeslána k vyřízení.
5. Registrace uživatele
Mezi výhody registrace uživatele patří možnost sledování stavu objednávek, či snadné objednání zboží bez opakovaného vyplňování dodacích údajů. Zaregistrovat se můžete kliknutím na odkaz "Zaregistrovat se " v Uživatelském menu v horní části e-shopu. V Uživatelském menu se po přihlášení uživatele (Přihlásit se) zobrazí Vaše jméno, můžete zde sledovat své objednávky (Moje objednávky), nebo měnit zadané údaje (Změnit údaje), popř. se z e-shopu odhlásit (Odhlásit se).
Podrobné informace o Obchodních a Reklamačních podmínkách e-shopu naleznete v horním menu e-shopu.
Ceny poštovného + dodací podmínky1. Ceny poštovného (platební podmínky)
- objednávka zboží nad 2.000,- Kč s DPH - ZDARMA
- dodání zboží na dobírku do 1.999,- Kč s DPH - 199+30 = 229,- Kč s DPH
- dodání zboží (platba předem) do 1.999,- Kč s DPH = 199,- Kč s DPH
- osobní odběr zboží - ZDARMA (platba na pobočce: hotovost, nebo platební kartou: ZDARMA)
- objednávky nad 25kg se řeší individualně dle sazebníku spediční společnosti:
do 30kg - 199,- Kč s DPH (bez dobírky)
- objednávky posílané do zahraničí (Slovensko) se řídí dle sazebníku spediční společnosti - na vyžádání Vám spočítáme poštovné (záleží na váze a velikosti balíčku). Nejnižší sazba poštovného na Slovensko činí 250,- Kč bez dobírky. V případě dobírky: poplatek 50,-Kč.
2. Dodací podmínky
- Zboží posíláme nebo dovážíme po celém území České republiky. Při posílání zboží do zahraničí (Slovensko) platí jiný sazebník poštovného
- Poštovné ZDARMA při minimální objednávce v hodnotě 2.000,- Kč s DPH.
- Zboží posíláme zejména po spediční společnosti DPD (dříve GEIS) (PLATBA je možná předem na č. účtu: 123-2209680237/0100 - ZDARMA, nebo dobírkou - poplatek 30,-Kč)
- Přepravní společnost DPD doručuje zboží obvykle do 24 hodin po celé ČR. Zboží vám bude doručeno následující pracovní den po vyexpedování objednávky ze skladu provozovatele internetového obchodu.
- Zboží je doručováno v pracovní dny 9:00-18:00, přesný výběr hodiny dodání není, bohužel, možný (spediční společnost dopředu kontaktuje zákazníky o doručení předem telefonicky, nebo pomocí SMS).
Dodací lhůta zboží TRAPER
- Dodací lhůta začíná běžet ode dne e-mailového potvrzení objednávky prodávajícím. Zboží bude dodáno v nejbližším možném termínu. Pokud zboží nebude skladem a dojde tak ke zpoždění max. dodací lhůty (14 dnů), prodávající by měl informovat kupujícího o tom, že zboží, které si objednal příjde později a to buď telefonicky nebo e-mailem.
- V e-shopu máme u některých položek uvedeno, že je zboží skladem a dostupnost je 10 pracovních dní. To znamená, že zboží máme na centrálním skladě Traper v Polsku a že bude připraveno k expedici nejpozději do 14 dnů. V připadě, že máme u nějakého zboží napsáno "NA DOTAZ" znamená, že nám zavolejte nebo napište a my Vám zodpovíme na Váš dotaz.
Pokud není zboží skladem:
V případě objednávky, kterou prodávající obdrží do středy do 19 hodin, bude zboží vyexpedováno nejbližší pondělí. Dodací lhůta bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno okolnostmi nezaviněnými prodávajícím.
Termíny dodání zboží z našeho centrálního skladu v Polsku: doplnění do centrálního skladu v České republice - zpravidla každý pátek
Jsme rádi, že jste si vybrali náš obchod a těšíme se na Vaši další návštěvu.